فارس بروکر

بررسی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس

معامله در بازار فارکس یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری است. معامله گران برای ورود به این بازار نیاز به ثبت نام در یک بروکر دارند. در واقع بروکرها به عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کنند و سرعت زیادی به روند معاملاتی می بخشند. در زمان انتخاب بروکر باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند هزینه کارمزدهای معاملاتی، میزان امنیت و حجم معاملات روزانه اشاره کرد تا بتوان با بررسی بروکرهای فارکس بهترین را نسبت به نیاز خود انتخاب نمود.

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین بروکرها یعنی  بروکر آرون گروپس را به شما عزیزان معرفی کنیم. این بروکر با ارائه امکانات متمایز و باکیفیت توانسته در میان معامله گران فارکس به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. اگر تمایل دارید با این بروکر بیشتر آشنا شوید ادامه مطلب را دنبال کنید.

معرفی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس یک بروکر بین‌المللی به شمار میرود که از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. معامله گران به سادگی می توانند نمادهای مختلف را در این بروکر خرید و فروش کنند. این بروکر محبوب زیر نظر شرکت آرون مارکت به فعالیت می پردازد.

آرون گروپس فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی توانست نظر معامله گران ایرانی را به خود جلب کند. شما در این بروکر برای دستیابی به درآمد بالا به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت. یکی از جذابیت های آرون گروپس پشتیبانی از بازارهای بین‌المللی مختلف مانند فارکس، کریپتو کارنسی و سهام است.

انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر آرون گروپس

آرون گروپس دارای حساب های معاملاتی مختلف است که در این بخش از مطلب آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

حساب استاندارد

بهترین گزینه برای متخصصان بازار فارکس حساب استاندارد است. این حساب شرایطی را فراهم میکند که نمادهای تومانی و بین‌المللی را به راحتی بتوانید معامله کنید. برای افتتاح حساب استاندارد نیاز به حداقل سپرده ۵۰ دلار دارید. اهرم معاملاتی این حساب حدود ۱:۵۰۰ است و به موجودی حساب شما سود سالانه ۵ درصدی تعلق می گیرد.

حساب نانو

برای افتتاح حساب نانو در بروکر آرون گروپس تنها باید ۱ دلار آمریکا (معادل تومانی آن) در حساب خود داشته باشید. اگر قصد دارید با حداقل سرمایه وارد این بازار شوید این حساب بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. اهرم معاملاتی حساب نانو  ۱:۱۰۰ است و هیچ سود سالانه ای شامل کاربران نمی شود. معاملات نمادهای تومانی و بین‌المللی در حساب نانو فاقد سواپ هستند و فقط در برخی معاملات مانند بیت‌کوین، انس طلا و یورو به دلار کارمزد از کاربران دریافت نمی گردد.

حساب VIP

از دیگر حساب‌های بروکر آرون گروپس میتوان به حساب VIP اشاره کرد. برای افتتاح این حساب به حداکثر ۱۰۰۰ دلار آمریکا احتیاج دارید. حساب VIP از اهرم معاملاتی ۱:۲۰۰ برخوردار است و سود سالانه ۱۰ درصد را برای حساب های معاملاتی در نظر گرفته است.

حساب نقدی

اگر قصد دارید معاملات خود را برای مدت طولانی باز نگه دارید این حساب برای شما مناسب است. برای افتتاح این حساب به حداقل سرمایه ۵۰۰ دلار نیاز دارید. با این حساب سالانه ۲ درصد به حساب معاملاتی کاربران اضافه می شود. خوشبختانه حجم کال مارجین در حساب نقدی بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: بررسی بروکر اوربکس

نحوه ثبت نام در بروکر آرون گروپس

برای ثبت نام در این بروکر باید به صفحه اصلی سایت آرون گروپس مراجعه نمایید و از منوی بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. پس از کلیک به صفحه ثبت نام هدایت می شوید. در فرم ثبت نام باید نام و نام خانوادگی، کشور، شهر، شماره تماس، تاریخ تولد به میلادی، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. در آخر تیک مربوط به توافقنامه را بزنید و روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.

حتما شماره تماس و آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. بعد از انجام این مراحل کد تاییدی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. باید این کد را در صفحه مربوطه وارد نمایید تا دسترسی اولیه به پنل کاربری ایجاد گردد. در قدم بعدی لازم است به صفحه اول سایت بازگردید و روی گزینه «ورود» کلیک نمایید. در این بخش باید ایمیل و رمزعبوری که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید را بزنید. پس از انجام این کار به راحتی می توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

ثبت نام در بروکر آرون گروپس

هنگامی که وارد پنل کاربری خود می شوید در سمت راست می توانید اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید. این اطلاعات شامل موارد مختلفی مانند دارایی ها، حساب ها و تقویم اقتصادی می شوند. اگر اطلاعات شما ناقص باشند یک اخطار نارنجی رنگ نمایش داده می شود.

تا موقعی که اطلاعات خود را تکمیل نکنید نمی توانید به بسیاری از امکانات از جمله نقل و انتقالات پول دسترسی پیدا کنید. زمانی که وارد مرحله احراز هویت می شوید اگر شهروند یا ساکن آمریکا نیستید روی گزینه Other کلیک نمایید. پس از انجام این کار وارد مرحله بعد می شوید. در این مرحله باید کشور خود را انتخاب کنید و مدارک شناسایی را بارگذاری نمایید.

در مرحله بعدی دوربین سیستم را برای اسکن تصویر روشن نمایید و سر خود را در جهت نشانگرها بچرخانید. بعد از این مرحله لازم است روی دکمه «آماده هستم» کلیک کنید. اگر تصویر شما پذیرفته شد گزینه ادامه را انتخاب کنید. در انتها باید اقدام به بارگذاری کردن مدارک محل سکونت خود نمایید و صبر کنید تا کارشناسان بروکر آرون گروپس اطلاعات شما را تایید کنند.

نمادهای معاملاتی بروکر آرون گروپس

نمادهای معاملاتی بسیاری در بروکر آرون گروپس وجود دارند که در ادامه آن ها را به شما عزیزان معرفی میکنیم:

  • بیش از ۱۰۱ جفت ‌ارز فارکس
  • ۱۴ نماد از فلزات گران‌بها
  • ۱۷ مورد از مهم‌ترین شاخص‌های جهانی سهام با بهترین شرایط معاملاتی
  • 3 نماد از بخش انرژی (گاز طبیعی، نفت خام و نفت برنت)
  • بیش از ۱۳۰ سهام از بزرگ‌ترین شرکت‌ های دنیا
  • بیش از ۱۶۰ ارز دیجیتال

خدمات ویژه بروکر آرون گروپس

  • سیستم کپی ‌تریدینگ آرون گروپس

آرون گروپس یک سیستم کپی ‌تریدینگ حرفه ای را راه اندازی کرده است. این موضوع باعث شده که کاربران این بروکر بتوانند از فرصت های سودآوری موجود در مارکت بهره مند شوند.

  • بونوس خوش‌آمدگویی

این بروکر انواع مختلفی از بونوس‌ها را ارائه کرده است. آرون گروپس یک بونوس خوش‌آمدگویی ۱۰۰ درصدی را برای اشخاصی که نخستین حساب تجاری خود را در آن افتتاح کرده اند در نظر گرفته است. از آن گذشته شما می توانید از بونوس واریزی ۱۰ درصدی نیز برای هر بار شارژ حساب خود بهره مند شوید.

  • کش‌بک و بازگشت نقدی

از دیگر ویژگی های بروکر آرون گروپس کش‌بک و بازگشت نقدی آن است. برای اینکه بتوانید از شرایط این کش‌بک و بازگشت نقدی اطلاع پیدا کنید باید قوانین و شرایط این بروکر را به طور کامل مطالعه نمایید.

سخن آخر

در این مطلب بروکر آرون گروپس را به شما عزیزان معرفی کردیم و نحوه ثبت نام در آن را شرح دادیم. به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی معامله گران ایرانی علاقه زیادی به این بروکر دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های این بروکر نمادها و حساب‌های معاملاتی متنوع آن است. لازم به ذکر است که برای ورود به این بروکر باید به VPN متصل شوید. اگر علاقه مند به بازار فارکس هستید و به دنبال یک بروکر مناسب می گردید آرون گروپس انتخاب مناسبی برای شما است.

سوالات متداول درباره بروکر آرون گروپس

  • آیا آرون گروپس برای ایرانیان به راحتی در دسترس است؟
    بله، این بروکر برای کاربران ایرانی سایت فارسی دارد و امکان واریز و برداشت ریالی را فراهم کرده است.
  • معایب بروکر آرون گروپس کدامند؟
    واریز نسبتاً پیچیده ریالی و پشتیبانی ‌نکردن از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ جزء معایب این بروکر به شمار میروند.
  • این بروکر دارای چه روش های واریز و برداشتی است؟
    بروکر آرون گروپس دارای روش های واریز و برداشت مختلفی مانند ریالی، بیت کوین، پرفکت مانی، تتر، اسکریل و دلاری است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    آخرین نوشته ها