فارس بروکر

آموزش انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

روش‌های گوناگونی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که امروزه تتر یکی از متنوع‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری مطمئن است. انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس یکی از روش‌های مرسوم برای دریافت ریالی سرمایه است. معامله‌گران دوست دارند تا سریع و به آسانی و با کمترین کارمزد تتر خود را به نوبیتکس انتقال دهند که ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با نحوه انتقال تتر از بروکر لایت فارکس به نوبیتکس را آموزش دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل واریز تتر از لایت فارکس به نوبیتکس:

در مرحله اول انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس، شما باید باورود به کابین شخصی و کلیک بر روی منوی دارایی اولین گام را بردارید و در مرحله بعد باید رمز ارز تتر و مقدار واریز را انتخاب کنید و آدرس ورک تتر را کپی و سپس به صرافی نوبیتکس ورود پیدا کنید. بخش بعدی ورود به بخش برداشت در داشبورد صرافی و مرحله بعدی وارد کردن کیف پول مقصد و مقدار برداشت است.

مراحل انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

  • ورود به بخش دارایی در کابین:
    در ابتدا مطابق تصویر، کاربر باید بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور؛ وارد کابین شخصی خود شده؛ و از بخش سمت راست پنل بر روی گزینه “دارایی” کلیک کند.
  • انتخاب ارز تتر، حساب تجاری و مقدار واریزی
    در این بخش کاربر باید بعد از انتخاب روش واریز تتر حسابی که قصد شارژ‌ آن را داشته از میان حساب های حقیقی خود انتخاب نماید. سپس مقدار واریزی مد نظر را وارد کرده، و سپس بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.
  • کپی کردن آدرس کیف پول تتر لایت فارکس
    در این قسمت کاربران می توانند آدرس کیف پول تتر نمایش داده شده را کپی کرده، و یا بارکد را با گوشی خود اسکن نمایند.
  • ورود به صرافی نوبیتکس
    در این مرحله کاربران که قصد انتقال رمز ارز تتر خود را از صرافی nobitex به این بروکر داشته، باید وارد داشبود خود در سایت نوبیتکس شوند.
  • ورود به بخش حسابداری در داشبود
    مطابق تصویر از منوی سمت راست در داشبورد، از بخش «حسابداری»، بر روی گزینه برداشت کلیک کنید.
  • جایگذاری‌ آدرس کیف پول تتر لایت فارکس
    در انتها کاربر باید از سربرگ رمز ارزها،‌ رمز ارز تتر را انتخاب کرده و بعد از انتخاب شبکه بلاکچین TRC20، آدرس کیف پول کپی شده را وارد کنید. و در انتها بعد از وارد کردن مقدار برداشت، بر روی دکمه “درخواست برداشت” کلیک کنید.

نکات مهم درانتقال تتراز لایت فارکس به نوبیتکس

  1. صرفه‌ جویی در هزینه‌ های تراکنش:
    نحوه انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس به صورت مستقیم و بدون واسطه‌های مالی صورت می‌گیرد و همین موضوع باعث شده هزینه‌های تراکنش و کارمزدها کاهش بیابد.
  2. سرعت و سهولت در برداشت:
    انتقال تتر به نوبیتکس به صورت کاملاً سریع و روان انجام می‌شود که امکان دسترسی سریع به سرمایه برای افراد فراهم شده است.
  3. انعطاف پذیری در تبدیل ارزها:
    با انتقال تتر از لایت وارکز به نوبیتکس این امکان را خواهید داشت که ارز دیجیتال تد را به ارزهای دیگر تبدیل کنید که این انعطاف پذیری بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.
  4. انتقال تتر به‌صورت محافظت شده به نوبیتکس

نحوه انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

انتقال تتر به‌صورت محافظت شده شامل سه‌گام زیر می‌باشد:

  • انتقال تتر از آدرس معمولی به z-address (mint)
  • انتقال تتر از z-address نوبیتکس به z-address کاربر
  • انتقال از z-address کاربر به آدرس معمولی کاربر (burn)

برای انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس، گام اول و دوم در نوبیتکس پشتیبانی می‌شود. برای انجام گام سوم، ابتدا کاربر می‌بایست z-address شخصی ایجاد نماید و بعد از برداشت از نوبیتکس، تترهای دریافت‌شده در z-address خود را به آدرس معمولی خود انتقال دهد.

نحوه انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

مراحل گام به گام انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس در z-address

  1. برای ساخت “z-address” می‌بایست از طریق اپلیکیشن ترون اقدام نمایید.
  2. با اجرای نرم‌افزار، امکان ساخت ولت جدید یا بارگذاری ولت قدیمی بر روی نرم‌افزار وجود خواهد داشت. برای ساخت ولت جدید بر روی دکمه create account کلیک کنید.
  3. باید شرایط و قوانین استفاده از کیف پول ترون لینک را مطالعه نموده و آن را قبول نمایید.
  4. در مرحله بعدی یک نام برای کیف پول خود انتخاب کنید. نام شما باید شامل ۱-۱۴ کاراکتر باشد.
  5. در مرحله بعدی باید یک رمز عبور انتخاب و سپس تأیید کنید. استفاده از اعداد، حروف بزرگ و کوچک با حداقل ۸ کاراکتر الزامی است.
  6. در مرحله بعد، ۱۲ کلمه بازیابی ولت در اختیار شما گذاشته می‌شود و دو تا از آن‌ها طی دو مرحله به‌صورت رند‌م سؤال خواهد شد. این ۱۲ کلمه بسیار بااهمیت است چراکه اگر به هر علتی گوشی همراه شما خراب یا مفقود گردد یا رمز عبور انتخابی را فراموش کنید، به‌وسیله این ۱۲ کلمه امکان بازیابی اکانت خود را خواهید داشت. همین‌طور این ۱۲ کلمه حکم کلید گاوصندوق شما را دارد. آن را در جای امن یادداشت نموده و نگهداری نمایید. به‌هیچ‌وجه این ۱۲ کلمه را به‌صورت الکترونیکی در موبایل یا لپ‌تاپ خود ذخیره نکنید و همچنین در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهید.
  7. پس از طی مراحل بالا برای انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس، به صفحه اصلی کیف پول منتقل خواهید شد. آدرس کیف پول ساخته‌شده در قسمت آبی بالای اپلیکیشن قابل‌مشاهده است. این آدرس، آدرس معمولی ترون بوده و مشابه تمامی آدرس‌های معمولی این شبکه با T شروع می‌شود.
  8. در این مرحله ابتدا باید یک اکانت شیلدشده ایجاد نمایید. برای این منظور در منوی اصلی کیف پول بر روی My کلیک کنید و از لیست نمایش داده‌شده shielded account management را انتخاب نمایید. سپس درصورتی‌که قبلاً اکانت شیلدشده نساخته باشید با پیامی برای ساخت آن مواجه خواهید شد. بر روی گزینه create کلیک کنید.
  9.  در مرحله بعد مجددا وارد فرآیند ایجاد یک اکانت جدید خواهید شد. گام‌هایی که باید  طی کنید دقیقاً مشابه با مراحل 4 تا 6 است نتیجتا از تکرار آن خودداری می‌نماییم. در صورت طی مراحل به شکل صحیح نهایتاً به صفحه مدیریت آدرس‌های شیلدشده منتقل خواهید شد که در آن z-address اختصاصی خود که با ztron آغاز می‌شود را مشاهده خواهید نمود.
  10.  از z-address خود برای برداشت تتر ترونی به‌صورت ناشناس از نوبیتکس اقدام نمایید. بدین منظور با مراجعه به صفحه برداشت تتر، انتقال بر روی z-address را انتخاب کنید.
  11. برای اینکه بتوانید تتر انتقال‌یافته به‌صورت ناشناس را بر روی کیف پول خود مشاهده و مدیریت کنید ابتدا می‌بایست به بخش discover در منوی اصلی ترون لینک مراجعه نمایید و از لیست DApp های موجود zkWrapper را انتخاب نمایید.
  12.  بر روی instant transfer کلیک کنید تا به صفحه مدیریت آدرس شیلدشده خود هدایت شوید.
  13. در این صفحه امکان مشاهده آدرس واریز (receive) و انتقال تترهای موجود در آدرس شیلدشده به آدرس معمولی (transfer) وجود دارد.
  14.  پس از برداشت از نوبیتکس به مقصد آدرس شیلدشده شخصی خود که در قسمت receive قابل‌مشاهده است؛ موجودی آدرس شما در این قسمت به‌روزرسانی خواهد شد و سابقه تراکنش نیز در پایین‌ترین قسمت نمایش داده می‌شود. برای مشاهده موجودی به شکل صحیح می‌بایست ولت شما سینک شده باشد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس را آشنا کنیم چون این روش امروزه مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته که باید به صورت اصولی و محافظ کار صورت بگیرد. روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ولی صحیح‌ترین آن را در بالا ذکر کردیم و با مطالعه مطالب بالا به راحتی می‌توانید این انتقال را به صورت قانونی انجام دهید.

سوالات متداول درباره انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس

  1. آیا انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس صرفه است؟
    به دلیل ایجاد یک کارمزد کمتر و قابل دسترسی آسان‌تر قطعاً به صرفه است.
  2. برداشت تتر از بروکر لایت فارکس توصیه می شود؟
    بله به خاطر اینکه از تعداد واسطه‌های موثر در این فرایند کاسته شود.
  3. نکات مهم در برداشت وجه از لایت فارکس با تتر چه چیز هایی هستند؟
    شما باید از آدرس کیف پول مقصد به صورت صحیح اطمینان حاصل کنید.
  4. حداقل میزان واریز و برداشت تتر در لایت فارکس به نوبیتکس چقدر است؟
    حداقل میزان واریز در این کارگزاری 10 دلار می باشد. اما کمترین میزان برداشت از طریق تتر 5 دلار است.
  5. آیا انتقال تتر از لایت فارکس به نوبیتکس کار درستی است؟
    به طور قطعی نمی‌توان پاسخ داد ولی ۵۰ درصد برای افراد سودآور است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    آخرین نوشته ها