فارس بروکر

معرفی صرافی اکسیر و امکانات آن

صرافی اکسیر

یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی صرافی اکسیر است که عملکرد و کارکرد مثبتی را در حوزه فعالیتی خود دارد. صرافی اکسیر برای معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی است، این صرافی طی چند سال اخیر توانسته است رضایت کاربران خود را با افزایش سطح امنیت و خدمات، به خوبی نزد خود جلب کند. همچنین این صرافی خدمات و امکانات مربوط به ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد و همین موضوع باعث سابقه و میزان فعالیت در میان پلتفرم‌های قدیمی به حساب می‌آید.

صرافی اکسیر چیست؟

صرافی اکسیر اولین پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال است که در سال 1396 فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد. و در بازارهای تتری و تومانی تعامل معامله برای کاربران خود را فراهم نمود. همانند صرافی والکس بستری امن و آسان و همچون حرفه‌ای، برای تبادل دارایی‌های دیجیتال در میان کاربران خود است. همه  افراد می توانند با عضویت در صرافی اکسیر، از خدمات و امکانات منحصر بفرد آن استفاده نمایند. صرافی اکسیر برای کاربران خود جهت برنامه نویسی، امنیت، مدیریت دارایی و کیف پول بنا شده است.

در صرافی اکسیر، کاربران دارایی‌های دیجیتال خود و همچنین سفارش های خرید و فروش بیت کوین را به صورت حرفه‌ای مدیریت می‌کنند و از این طریق کسب درآمد می‌نمایند.

کسب درآمد دائمی با معرفی اکسیر به دیگر کاربران

معرفی کردن صرافی اکسیر به افراد، یک معامله برد دوسویه است. یعنی معرف %30 و 10% هم آن کاربری که با کد آن معرف وارد سایت شده کسب درآمد خواهد کرد . این درآمد 30 درصدی؛ دائمیست و در مقایسه با دیگر بازارهای خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی، بسیار مطلوب و استثنائی است.

تیم‌های توسعه دهنده و تشکیل دهنده صرافی اکسیر

دو بنیانگذار اصلی صرافی اکسیر از جمله محمد بها الدین و علیرضا بیکوردی دانش آموختگان رشته آی تی متولد سال 1370 هستند، که پس از سه سال تلاش، موفق به راه اندازی خدمات صرافی اکسیر در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال شدند.در سال‌های نخستین این صرافی، رونق کسب و کار بازار ارز دیجیتال در میان ایرانیان از اهمیت چندانی در مقابل خرید و فروش رمز ارزهای دیجیتال برخوردار نبود. این صرافی در شبکه‌هایی همچون لینکدین، تلگرام، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب دارای صفحه خدمات است که تعداد اعضای این صرافی در شبکه لینکدین به 106 نفر می‌رسد.

از افتخارات ارزشمند پلتفرم صرافی اکسیر می‌توان به انتخاب این صرافی در جهت کسب و کار در حوزه ارز دیجیتال، همچنین توسط شرکت خدمات انفورماتیک ایران اشاره نمود. همچنین این پلتفرم در هشتمین همایش بزرگ بانکداری و و نظام‌های پرداخت قابل دریافت تندیس و لوح تقدیر از ریاست محترم بانک مرکزی است.

ارزهای صرافی اکسیر
کار با صرافی اکسیر

ارزهای موجود در صرافی اکسیر

 در صرافی‌های ایرانی تعداد ارزهای موجود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا اغلب این‌گونه صرافی‌ها به جز خرید و فروش انواع متفاوت رمزارزها خدمات دیگری برای کاربران خود ارائه نمی‌دهند. اغلب صرافی‌های بزرگ علاوه بر خدمات و امکانات معامله رمزارزها مواردی مانند استیکینگ، شرکت در ICO ها و… را برای کاربران خود ارائه می‌دهند. ۶۰ ارز متفاوت و مختلف در صرافی ارز دیجیتال اکسیر قابل معامله است. برای یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی این تعداد رمزارز مناسب می‌باشد.

امکانات و قابلیت های صرافی اکسیر

  • امکان ترید در بازار (معامله گری)
    این صرافی امکان انجام معاملات را با تعیین قیمت مشخص برای استفاده کنندگان خود از طریق ارائه دادن پلتفرم معاملات خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.
  • ارایه بازار ریالی و بازار تتری
    ارز بر پایه ی تومان و تتر در صرافی اکسیر ارائه می‌شود که معامله گران می‌توانند معاملات خود را براساس ریال و تتر به صورت خرید و فروش انجام دهند.
  • بازار با کارمزد یکسان
    کارمزد معاملات در این بازار ثابت قرار گرفته شده که برای سفارش گذار 0.05 درصد و برای سفارش 0.1 درصد می باشد، و ارزها در این نوع بازار فقط با ریال قابل معامله است و قابل انتقال نیست.
  • تنوع مناسب در رمز ارزها
    در صرافی اکسیر تعداد ۲۴ رمزارز مانند بیت کوین، اتریوم، ترون و کاردانو برای معامله با تومان و تتر قرار گرفته.
  • کیف پول اختصاصی
    با در نظر داشتن این کیف پول ها کاربران توانسته‌اند به کیف پول های دیجیتال اختصاصی خود رمزارز یا تومان واریز نموده یا از آن برداشت نمایند. کاربران می‌توانند به دلیل امنیت بالا دارایی های خود را بدون‌ دغدغه در این کیف پول ها نگهداری کنند.

امکانات صرافی اکسیر

  • اپلیکیشن اختصاصی اکسیر
    در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های اندروید ارائه شده و با نصب این نرم افزار کاربران از تمام امکانات و خدمات این صرافی بر روی تلفن همراه خود برخوردار هستند.
  • ارایه مستندات API
    با استفاده از این توانایی برنامه نویسی API ،‌ استفاده کننده می‌تواند حساب کاربری خود را متصل به پلتفرم ها و نرم افزار های متفاوت کرده. و ارتباط میان انها از طریق انتقال درخواست کاربر به پلتفرم ها و دریافت و ارسال پاسخ از پلتفرم به کاربر برقرار می‌شود.
  • وبلاگ اکسیر
    در این وبلاگ کاربر می‌تواند به جدیدترین و بروزترین اخبار و مطالب آموزشی دنیا در زمینه های بازار ارزهای دیجیتال دست پیدا کند.
  • احراز هویت سریع
    با استفاده از قابلیت احراز هویت صرافی اکسیر، استفاده کننده می تواند در حداقل زمان احراز هویت خود را انجام دهد.
  • معرفی بازار آمایشی یا دمو
    کاربرانی که قصد بررسی امکانات متفاوت یک صرافی بدون سرمایه گذاری را دارند این بازار معرفی شده است.
  • قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت ریالی وشارژ کردن حساب با کارت های بانکی عضو شتاب.
  • امکان کسب درآمد از طریق دعوت از دوستان به این نرم افزار.
  • قابلیت شناسایی در دو مرحله ای.
  • پشتبانی ۲۴ ساعته.

سقف برداشت روزانه از صرافی اکسیر

گاهی در شرایط خاص و اضطراری برای کاربر مشکلاتی پیش می‌آید که کاربر نیاز به برداشت سریع سرمایه خود از صرافی را دارد. در چنین زمانی برداشت و تسویه سرمایه و میزان آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در صرافی ارز اکسیر امکان برداشت روزانه 1 میلیارد تومان به صورت ریالی وجود دارد، این میزان برای برداشت‌های رمزارزی نامحدود است. همچنین می‌توان واریز و برداشت به صورت رمزارز و نامحدود برای کاربران باشد.

پشتیبانی صرافی اکسیر

یکی از موضوعاتی که کاربران هر صرافی قبل از ثبت نام در آن باید توجه ای ویژه‌ و مورد بررسی دقیق به آن داشته باشند؛ نوع و کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی است. همه استفاده کنندگان این پلتفرم ممکن است در حین انجام معاملات خود به مشکلی جزئی بر بخورند، و هر معامله گر این پلتفرم نیاز دارد تا این مشکل را در سریع‌ترین زمان برطرف کند تا از ضررها و زیان‌های پیش‌بینی نشده جلوگیری شود.

درآمد از صرافی اکسیر

 یکی از ویژگی های مهم صرافی اکسیر، پشتیبانی 24 ساعته از طریق چت، تماس تلفنی و تیکت با مشتریان خود در ارتباط است تا مشکلات آنان را در سریع‌ترین زمان به راحتی برطرف کند.

دانلود و راهنمای استفاده از برنامه صرافی اکسیر

برای استفاده از برنامه صرافی اکسیر، می‌توان اپلیکیشن صرافی اکسیر را در تلفن همراه خود دانلود و نصب کرده وحتما نیازی به سیستم لپ تاپ و کامپیوتر نیست. و بلکه هر تایم که نیاز بود، به آخرین قیمت‌های بازار و یا بخش خرید و فروش رمز ارزها، دسترسی سریع و به راحتی داشته باشید.

صرافی اکسیر، هم اکنون، تنها برای استفاده کنندگان سیستم عامل اندروید خدمات ارائه می دهد و برای استفاده کنندگان سیستم ios خدمات ارائه نمی‌دهد. برای دانلود و نصب برنامه صرافی اکسیر، بر روی سیستم عامل اندروید، می‌توان نام این صرافی را در شبکه‌های گوگل پلی استور، بازار و یا برنامه myket سرچ کنید و در کمتر از چند دقیقه، برنامه‌ی دانلود شده را بر روی سیستم خود نصب کنید. همچنین، می‌توان مستقیماً از طریق وب سایت www.exir.io لینک‌های دانلود را دریافت کنید.

سوالات متداول درباره ی صرافی اکسیر

  1. آیا صرافی اکسیر معتبر است؟
    بله یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی، صرافی اکسیر است. همچنین توصیه می‌شود فقط برای مبادله از صرافی‌ها استفاده نمایید.
  2. در صرافی اکسیر خرید و فروش ارزهای دیجیتال چگونه صورت می گیرد؟
    در صرافی اکسیر از طریق سایت www.exir.io به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام فرمایید.
  3. نحوه ورود به حساب کاربری صرافی اکسیر به چه صورت می باشد؟
    برای ورود به حساب کاربری در صرافی اکسیر می‌توانید از طریق سایت www.exir.io با انتخاب گزینه ورود اقدام فرمایید.

سخن پایانی

 یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین وب سایت های ایرانی فعال در حیطه ارز دیجیتال، صرافی ارز دیجیتال اکسیر نام دارد. این پلتفرم را می‌توان به دلیل مزیت‌ها و ویژگی‌هایش به عنوان بهترین روش نگهداری امن ارز دیجیتال در ایران نمایش داد.

صرافی اکسیر به دلایل امنیت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته از رمزارزهای متنوع، کارمزد پایین وغیر… مورد توجه و استقبال کاربران ایرانی بسیار زیادی قرار گرفته و آن را برای انجام معاملات در بازار‌های مالی ارز دیجیتال برگزینند. تا به این صورت دیگر مشکل و دغدغه ای بابت ازدست‌رفتن سرمایه‌شان در صرافی‌های خارجی را نداشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    آخرین نوشته ها