فارس بروکر

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس چیست؟

در مقاله جامع بروکر آمارکتس متوجه خواهیم شد که این بروکر با پشتیبانی قوی به نیاز کاربران خود پاسخ می دهد. همان طور که می دانید برای سرمایه گذاری در بازار های بزرگ مالی ابتدا باید به دنبال یک بروکر مناسب باشد. این بروکر باید بسیار معروف بوده و بتواند شرایط امن و مطمئنی برای سرمایه گذاری افراد فراهم کند.

از این رو بسیاری از افراد بروکر آمارکتس را به عنوان مکانی قابل اعتماد برای واریز وجوه خود انتخاب می کنند. این کارگزاری که از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده است از ۴۰ جفت ارز مختلف پشتیبانی کرده و شرایط را برای معامله در ۱۸۰ نماد در بازار سهام فراهم نموده است.

مشخصات بروکر آمارکتس

نام بروکرآمارکتس
سال تاسیس۲۰۰۷
رگولاتوریCook Islands
سایت فارسیبله
حساب سنتی❌
پشتیبانی فارسیبله
حداقل واریزمتغیر بسته به نوع حساب بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار
واریز و برداشت ریالیبله
کپی تریدبله
حساب اسلامیبله
حداکثر اهرم۳۰۰۰
تعداد نماد های معاملاتیبیش از ۵۵۰ نماد معاملاتی

بررسی بروکر آمارکتس

رگولاتوری FSA سنت وینسنت به شماره ۲۰۱۵۲۲۵۶۷ IBS دارد و سرمایه افراد تحت بیمه کمیسیون مالی قرار گرفته و تا ۲۰ هزار یورو خسارت به افراد می دهد. این بروکر سابقه درخشانی دارد و در طول دوران فعالیت این کارگزاری، هیچ گونه شکایتی از طرف کاربران گزارش نشده است. این مسئله بیان کننده آن است که همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا افراد بتوانند با امنیت بالایی سرمایه خود را در حساب این بروکر واریز کنند.

بررسی بروکر آمارکتس
امنیت بالای سرمایه گذاری

مزایای بروکر آمارکتس

مقاله جامع بروکر آمارکتس با ارائه توضیحات اجمالی در نظر دارد تا این بروکر را به شما معروفی کند. در حالت کلی بروکر زمانی که معامله ای انجام می گیرد، تا روز بعد بهره شبانه ای دریافت می کند. این مسئله از نظر دین اسلام حرام بوده و از این رو افراد مسلمان برای فعالیت در بازار فارکس باید از حساب های اسلامی استفاده کنند.

امکان افتتاح این حساب در بروکر آمارکتس فراهم بوده و فقط کافیست که با پشتیبانی تماس گرفته و از او بخواهید که این نوع حساب را برای شما باز کند. از دیگر مزیت های این بروکر ، بونوس هایی است که به کاربران ارائه می دهد. این کارگزاری از معدود بروکر هایی است که به هنگام ثبت نام و یا در مناسبت های مختلف بونوس هایی را به عنوان هدیه به سرمایه گذاران می دهد.

این بونوس ها معمولا ۲۰ و یا ۳۰ دلاری بوده و این مقدار برای ایرانیان می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. این بروکر کد های تخفیفی به مشتریان خود ارائه داده و انواع تحلیل ها و وبینار های قابل اعتماد را برای راهنمایی بیش تر به کاربران در سایت خود قرار می دهد و همه مشتریان می توانند از آن ها استفاده کنند.

اندیکاتور و پلتفرم هایی که این بروکر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد بسیار کامل و جامع می باشد و همین امر سبب می شود تا معامله در این بروکر با احتمال موفقیت بسیار زیادی برای افراد همراه باشد.

انواع حساب های معاملاتی آمارکتس مارآ

حال بهتر است که در مقاله جامع بروکر آمارکتس به معرفی انواع حساب های معاملاتی این کارگزاری بپردازیم. این بروکر از ۳ نوع حساب تجاری پشتیبانی می کند که به شرح زیر می باشند:

حساب استاندارد

  • حداقل واریزی: ۱۰۰ دلار یا ۱۰۰ یورو
  • لوریچ: تا سقف ۱:۳۰۰۰
  • حداقل حجم سفارش: از ۰.۰۱
  • اسپرد: شناور از ۱.۳ پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • میزان Stop Out : ۲۰٪
  • ارز حساب: USD، EUR

حساب اسپرد ثابت

  • حداقل واریزی: ۱۰۰ دلار یا ۱۰۰یورو
  • لوریچ:‌ تا سقف ۱:۳۰۰۰
  • حداقل حجم سفارش: از ۰.۰۱
  • اسپرد: ثابت از ۳ پیپ
  • کمیسیون: صفر
  • میزان Stop Out: ۲۰٪
  • ارز حساب: USD، EUR

حساب ECN

  • حداقل واریزی: ۱۰۰ دلار تا ۱۰۰ یورو
  • لوریچ: تا سقف ۱:۳۰۰۰
  • حداقل حجم سفارش: از ۰.۰۱
  • اسپرد: در هر لات ۲.۵ دلار
  • میزان Stop Out: ۴۰٪
  • ارز حساب: USD، EUR

ویژگی های اصلی بروکر آمارکتس

مقاله جامع بروکر آمارکتس در این بخش به بررسی ویژگی های مهم این بروکر می پردازد. این کارگزاری دارای یک سایت بسیار حرفه ای بوده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. این امر سبب شده است تا معامله در آن بسیار راحت باشد و فرد برای ثبت نام و افتتاح حساب نیز با چالش خاصی مواجه نشود.

سرعت بروکر آمارکتس بسیار بالا بوده و هر معامله در کم تر از ۳۰ ثانیه انجام می گیرد. از طرفی نقل و انتقال سرمایه و برداشت ریالی بدون هیچ واسطه ای انجام شده و در کم تر از سه ساعت مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می شود.

ویژگی های اصلی بروکر آمارکتس
سرعت بسیار بالای بروکر آمارکتس

نقد و بررسی بروکر آمارکتس برای ایرانیان

امکان استفاده از انواع پلتفرم های نقل و انتقال پول مانند پرفکت مانی، تاپ چنچ، وب مانی و … نیز در این بروکر برای کاربران فراهم شده است. این کارگزاری از پلتفرم های متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ پشتیبانی کرده و همچنین دارای یک پلتفرم اختصاصی نیز می باشد که همه اندیکاتور های مورد نیاز کاربران در آن قرار داده شده است. علاوه بر همه این ها، این بروکر دارای حساب دمو و یا آزمایشی نیز می باشد.

این حساب برای افراد مبتدی بسیار مفید بوده و بدون نیاز به واریز وجه می توانند در بازار فارکس معامله کنند. همه سود و زیان های این حساب مجازی بوده و امکان دسترسی به آن ها برای افراد فراهم نیست. اما فرد از این طریق می تواند نحوه معامله کردن را آموزش ببیند و با تمرین بیش تر برای انجام معاملات واقعی آماده شود. یکی از برترین ویژگی های این بروکر ارائه پشتیبانی از طریق تماس، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی می باشد. کاربران به راحتی می توانند با پشتیبان ارتباط گرفته و مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

کلام آخر

در مقاله جامع بروکر آمارکتس شما با یکی از معروف ترین و بهترین کارگزاری های فعال در سراسر دنیا آشنا شدید. این بروکر از حساب های معاملاتی مختلفی پشتیبانی کرده و امکان افتتاح حساب اسلامی نیز در آن فراهم شده است. از طرفی می توان سایت را به زبان فارسی تغییر داده تا ثبت نام و کار با آن راحت تر شود.

علاوه بر همه این ها این بروکر مانند بروکر لایت فارکس  امنیت بسیار بالایی داشته و به خوبی از سرمایه های افراد محافظت می کند. همچنین شرایط برای واریز و برداشت ریالی به طور مستقیم فراهم می باشد و شما بدون نیاز به یک صرافی ایرانی و تبدیل پول به تتر می توانید در این بروکر شروع به معامله کنید.

سوالات متداول برای مقاله جامع بروکر آمارکتس

  1. آیا امکان واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس وجود دارد؟
    بله، این بروکر یکی از معدود کارگزاری هایی است که امکان برداشت و واریز ریالی در آن فراهم شده است تا افراد به راحتی بتوانند از این طریق در بازار های مالی فعالیت کنند.
  2. آیا امکان تغییر حساب استاندارد به ECN وجود دارد؟
    خیر، امکان چنین چیزی وجود ندارد. برای این کار باید از ابتدا یک حساب دیگر باز کرده و سرمایه خود را به آن انتقال دهید.
  3. آیا خودمان می توانید برای ثبت نام در آمارتکس اقدام کنیم؟
    بله، این سایت از زبان فارسی پشتیبانی کرده و ثبت نام در آن بسیار ساده می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند ثبت نام می توانید با پشتیبان تماس گرفته و از او کمک بخواهید.
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    آخرین نوشته ها